• Vezetői tréning, melynek célja egyrészt a munkatársak munkahelyen kívüli együttléte, az együttműködés fejlesztése, másrészt a beosztott munkatársak motivációs szintjének növelése, fenntartása.
  • Ügyfélszolgálati tréning a központban tevékenykedő ügyfélkapcsolati kollégák számára. Célja: az ügyfelekkel történő személyes és telefonos kommunikáció tudatosabb alkalmazása, a Miele standard szerinti viselkedéskultúra erősítése.
  • Értékesítési tréning az értékesítési csapat számára, mely a Miele egyik kiemelt értékesítési csatornája.
  • Ügyfélkezelés. A képzés a cég bemutatótermekben és vevőszolgálatokon dolgozó munkatársai számára készült. A résztvevők elsajátították az ügyfélszolgálati etikett, viselkedés- és üzleti kultúra szabályait és gyakorlatát, valamint a verbális és nonverbális kommunikáció alapjait és az ügyfél-kommunikációban betöltött szerepét, helyét.
  • Eredményes ártárgyalás. Az értékesítési szakemberek számára tartott képzés az értékesítési kompetenciák fejlesztését, és a vevő-eladó kommunikáció javítását célozta. A képzés erőssége és egyedisége a prémium termékek értékesítésében megjelenő specialitások (különös tekintettel az árra) meg- és felismertetése, tudatosítása volt.

Európa Tréning Kft.Nyilvántartásba vételi szám: E-000560/2014 |Cím: 1055 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 74. IV/4. |

E-mail: europatrening@europatrening.hu |Tel.: (+36 1) 411 0640 |Copyright © 2002-2015, Minden jog fenntartva