• Értékesítési, hatékonyságfejlesztő képzés a vállalati kapcsolattartó munkatársak számára. A tréning résztvevői birtokába kerülnek azoknak az ismereteknek és képességeknek, magatartási elemeknek, amelyek elősegítik az aktív értékesítési szemlélet elsajátítását A tréning célja, hogy a résztvevők elsajátítsák a telefonos megkeresés, az ügyfél-akvizíció, a tárgyalási helyzetek kezelését, az igényfelmérés, az ellenvetés-kezelés valamint a cross-selling technikákat (cross-selling), módszereket.
  • Telefonos kommunikáció alapjai képzés a vidéki fiókok ügyfélszolgálati asszisztensei számára, akik a megszerzett tudást éles helyzetekben próbálhatták ki. Célunk volt, hogy a munkatársak egységes és árnyalt képet alakítsanak ki az ügyfelek kezelésének optimális tartalmi-formai elemeiről. Megismerjék és elsajátítsák azokat a pozitív viselkedési modelleket, amelyek az ügyfélközpontú kommunikáció sajátosságainak figyelembe vétele mellett hatékony értékesítést tesz lehetővé, konfliktusmentessé és eredményessé teszik ügyfélkapcsolataikat.

Európa Tréning Kft.Nyilvántartásba vételi szám: E-000560/2014 |Cím: 1055 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 74. IV/4. |

E-mail: europatrening@europatrening.hu |Tel.: (+36 1) 411 0640 |Copyright © 2002-2015, Minden jog fenntartva