A válság a költségcsökkentés mellett, a különböző szakmai területek jobb együttműködésének igényét is felerősítette a nagyvállalati körben. Nemzetközi vizsgálatok bizonyítják, hogy azok a vállalatok tudtak gyorsan és eredményesen alkalmazkodni a piaci körülményekhez, amelyek kihasználták a belső szakmai területek szinergiáját. Különösen a marketing és a humánfejlesztés az a két szakterület, amelyek együttműködése elengedhetetlen, közös munkájuk, pedig jelentős üzleti sikert hozhat. A GfK Hungária és az Európa Tréning olyan új próbavásárlási programot dolgozott ki, ahol a mérések tapasztalatainak humánfejlesztési felhasználásával és azok eredményeinek rendszeres visszamérésével a felhasználó jelentős piaci előnyhöz jut, és olyan kérdésekre is választ kap, amelyek fel sem merültek.

Lakatos László interjúja, a lejátszáshoz klikk a feliratra...

Európa Tréning Kft.Nyilvántartásba vételi szám: E-000560/2014 |Cím: 1055 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 74. IV/4. |

E-mail: europatrening@europatrening.hu |Tel.: (+36 1) 411 0640 |Copyright © 2002-2015, Minden jog fenntartva