MOL

  • 1200 középvezető képzése belső ügyfél, belső szolgáltató, belső együttműködés témában.
  • Külső- és belső ügyfélszolgálati tevékenységet végző munkatársak tréningje a MOL IT részlegénél.
  • A MOL Humán Ellátás és Adminisztráció részlegénél teljes körű problémafeltárás és szolgáltatásfejlesztési tréning-sorozat.
  • Beszerzési Szakterület: célmeghatározó workshop és tárgyalástechnikai tréning beszerzőknek.
  • TKD Call Center alapozó képzés. A munkatársak a MOL standardnek megfelelő telefonos kommunikációs alapokat sajátították el.
  • Telesales a MOL LUB Kft. számára. A munkatársak megismerkedtek a telefonos ajánlás alapjaival, a leggyakrabban ismétlődő helyzetekkel, kérdésekkel és azok kezelésével.
  • TKD Call Center konfliktuskezelés képzés. A már megkezdett telefonos kommunikációs képzés folytatásaként éles beszélgetések elemzésével a munkatársak konfliktuskezelési készégét fejlesztettük.
  • Az Ügyfélközpontú problémamegoldás és tájékoztatás a telefonos ügyfélszolgálat gyakorlatában című tréning a MOL kártyaszegmens Call Center munkatársai számára.
  • Céltudatos ügyfélkapcsolatok tréning a MOL-LUB Kft. munkatársai számára.
  • Időgazdálkodás és együttműködés fejlesztése a maradékfeldolgozó üzemcsoport vezetői és szakértői számára.

Európa Tréning Kft.Nyilvántartásba vételi szám: E-000560/2014 |Cím: 1055 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 74. IV/4. |

E-mail: europatrening@europatrening.hu |Tel.: (+36 1) 411 0640 |Copyright © 2002-2015, Minden jog fenntartva