Mav uj

  • Személyközi kommunikáció a hatékonyság jegyében képzéssorozat 300 fő részére. Az Árufuvarozási üzletág munkatársainak felkészítése az átszervezéssel járó új helyzetekre.
  • Vezetői csapatépítés a MÁV Rt. vezetői számára. Célja volt, hogy a program végére a vezetők jobban megismerjék egymást és egymás munkáját, ezáltal könnyebben és hatékonyabban tudjanak a jövőben együttműködni.
  • Vezetői készségek fejlesztése, mely program magába foglalja a konfliktuskezelés, időgazdálkodás, döntéshozatal, tárgyalás- és érveléstechnika alapjait.
  • Emberközpontú kommunikáció az outplacementben címmel tartottunk tréninget, a MÁV Rt. üzletági munkáltatói jogkört gyakorló vezetői (kb. 120 munkatárs) részére. A képzés célja: felkészíteni a vezetőket arra, hogy a munkatársaiktól történő szükséges megválás a MÁV Rt. vállalati kultúrájának megfelelő színvonalon, emberileg is korrekten és mégis kellő határozottsággal és hatékonysággal menjen végbe. Továbbá: felkészítse a vezetőket a létszámcsökkentéssel kapcsolatos különböző teendők, feladatok lelkiismeretes elvégzésére.
  • Stratégiai menedzsment képzéssorozat vezetők részére.
  • Hatékony értékesítés és kommunikáció a MÁV-SZESZA (ma MÁV START) szolgáltatás-értékesítő munkatársai számára. A képzés célja a hatékony értékesítés folyamatának elmélyítése, valamint az értékesítés egyes lépéseihez tartózó kommunikációs panelek szintézisének megteremtése. A különböző ügyfelekkel való céltudatos kommunikáció fejlesztése, ügyféltipológiai ismeretek bővítése. Tárgyalási hatékonyság növelése, tárgyalástechnikai elemek készségszintű alkalmazása.
  • Változásmenedzsment. A képzés során a vezetői attitűd fejlesztése mellett a szervezetbeli változások támogatásához szükséges és a változás kommunikálására alkalmas módszereket ismerhették meg a résztvevők. Betekinthettek továbbá a vállalaton belül szükséges leépítések folyamatának menedzselésébe.
  • Szolgáltatói szemlélet kialakítása. A képzésen résztvevők a vállalaton, csoporton belüli közös értékek kialakításának, a külső és belső ügyfelek azonosításának és jellemzésének módszereit, folyamatát ismerték meg. Elsajátították a külső-belső ügyfél kommunikáció alapvetéseit és az együttműködés szabályait.

Európa Tréning Kft.Nyilvántartásba vételi szám: E-000560/2014 |Cím: 1055 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 74. IV/4. |

E-mail: europatrening@europatrening.hu |Tel.: (+36 1) 411 0640 |Copyright © 2002-2015, Minden jog fenntartva