- Konfliktuskezelés. A középvezetőknek fejlesztett képzésen a konfliktus lehetséges okaival, megelőzési lehetőségeivel foglalkoztak a résztvevők. Megismerték a konfliktusok típusait és kezelési módjait, valamint a konfliktushelyzetben hatékony kommunikációs eszközöket.
- Változáskezelés. A változáskezelés képzésben a résztvevők a szervezetben bekövetkező szervezeti változások menedzselésére és a hozzátartozó hatékony vezetői kommunikációra készültek fel.
- Tárgyalástechnika. A résztvevők sajátélmény szerzés által, szituációs gyakorlatok segítségével tapasztalták meg a tárgyalási helyzetet. Elsajátították és gyakorolták a nyertes-nyertes filozófiát, és megismerték a tárgyalás sikerességét befolyásoló tényezőket is.
- Együttműködési hatékonyság növelése. A tréning célja volt, hogy az egymás mellett dolgozó munkatársakból csapat épüljön. Célja volt továbbá a tolerancia fejlesztése, és a barát–kolléga attitűdváltás elősegítése.
- Ügyfélmenedzsment. A képzésen résztvevők megtanulták a külső-belső ügyfél megkülönböztetésének fontosságát, kialakították, értelmezték és megértették a minőségi szolgáltatás megvalósításában betöltött egyéni szerepet. Megismerték az ügyfélszolgálatban alkalmazandó pozitív viselkedési modelleket, az ügyfélközpontú kommunikáció és panaszkezelés alapvetéseit, módszereit.
- Projektmenedzsment. A középvezetői tréning résztvevői megismerték a projektmenedzsment folyamatát és muníciót kaptak a rendelkezésre álló erőforrások megtervezéséhez. Elsajátították a projektmenedzsment technikákat és módszereket, valamint a sikeres projekt-működéshez szükséges vezetői készségeket.
- Képzők képzése. Trénerek részére tartott képzés, melyen a résztvevők bővítették és elmélyítették oktatás-módszertani ismereteiket. Megismerték a csoportdinamikai folyamatokat, a nehéz helyzetek kezelési módjait. Módszertani és technikai támogatást kaptak előadás tervek és profi prezentáció készítéséhez.
- Kommunikáció. A képzés célja a résztvevők verbális és metakommunikációs készségeinek fejlesztése volt. Áttekintették a kommunikáció sajátosságait, fejlesztették a tudatos kommunikációt, és bepillantottak az erőszakmentes kommunikáció módszertanába. A képzéshez tartozott egy önismereti, a saját kommunikációs stílus megismerését célzó blokk is.