Holcim

  • Asszertív kommunikáció: Kommunikációs alapismeretek, személyészlelés, személyiségtípusok, asszertivitás a gyakorlatban, probléma-, konfliktus- és stresszkezelés.
  • Teljesítménymenedzsment: A motiváció és ellenőrzés fontosságának kiemelése, a komfortérzet megteremtésének lehetőségei és közös cél kimondása.
  • Employee branding: Célcsoport: dolgozói kör és betonüzem vezetők. Témák: érdekegyeztetés, együttműködés és rivalizálás, szolgáltatásmarketing, cégképviselet. A résztvevők új ismereteket kaptak a szolgáltatás marketingben, valamint a feladat - felelősség - hatáskör hármasának tudatosítására került sor.
  • Ügyfélszolgálati kommunikáció: A kitűzött és megvalósított cél az volt, hogy erősödjön az elköteleződés a vállalat irányában, váljanak tudatossá a cég alapértékei: a megbízhatóság, a teljesítmény és a lelkesedés. Ezek mellett a képzés új konfliktuskezelési stratégiák eljsajátítására és hatékony ügyfélkezelési megoldások kidolgozására adott lehetőséget.

Európa Tréning Kft.Nyilvántartásba vételi szám: E-000560/2014 |Cím: 1055 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 74. IV/4. |

E-mail: europatrening@europatrening.hu |Tel.: (+36 1) 411 0640 |Copyright © 2002-2015, Minden jog fenntartva