Coca cola

  • Időgazdálkodás az értékesítési (területi) képviselők számára. Célja, hogy a kötetlen munkaidőben tevékenykedő kollégáknak a napi munka során használható módszert mutasson és gyakorlati segítséget nyújtson a hatékony munkaszervezés témakörben.
  • Telemarketing képzés a Coca-Cola call-center munkatársai és vezetői részére. A tréning egyik, kiemelt célja volt a csoportidentitás fejlesztése, valamint az, hogy olyan érdekeltségi pontokat találjunk és fogadtassunk el a résztvevőkkel, amelyek emelik motiváltságukat, valamint elkötelezettségüket.
  • Vezetői coaching.

Európa Tréning Kft.Nyilvántartásba vételi szám: E-000560/2014 |Cím: 1055 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 74. IV/4. |

E-mail: europatrening@europatrening.hu |Tel.: (+36 1) 411 0640 |Copyright © 2002-2015, Minden jog fenntartva