Citibank

  • Komplex marketing képzés-sorozat a lakossági üzletág marketing igazgatósága számára. A képzés elsődleges célja, hogy az igazgatóság eltérő képzettségű munkatársait azonos szakmai színvonalra jutassa, és elősegítse azonos szemléletű, és azonos problémakezelésű, professzionális szakmai csapattá válásukat. Hatékony csoportként tudnak együttműködni, így a belső szervezeti hatékonyságuk is nő.
  • Csapatépítő tréningek a marketing igazgatóság munkatársainak, valamint back-office részleg munkatársainak és vezetőinek. Célja, hogy egy eredményesen és hatékonyan együttműködő, együtt dolgozni tudó, lojális csapat jöjjön létre.
  • Partnerség és kommunikáció tréning a bank belső ügyfélszolgálati munkatársa számára. Célja a munkatársak hatékony együttműködése. A korábban eltérő ügyfélkört kiszolgáló és eltérő szervezeti egységben dolgozó munkatársak, az átszervezést követően harmonizálják munkastílusukat és érvényesüljön az egymástól történő tanulás, a szinergia. Cél volt még a vevőorientáció és attitűd fejlesztése.
  • Projektmenedzsment tréning célkitűzése, hogy a bank munkatársai megismerjék, és elsajátítsák a projektmenedzsment alaptechnikáit és felkészüljenek mindezek hatékony gyakorlati alkalmazására.
  • Vezetőképzés célja, hogy a résztvevők megismerkedjenek a menedzsment ismeretekkel, fejlesszék irányítói készségüket. A kiemelten fejlesztendő területek: motiváció, krízismenedzselés, kooperáció elérése, változásmenedzsment.
  • Moderálás, csoportvezetés. A tréning célja, hogy olyan ismereteket és a gyakorlatban azonnal hasznosítható módszereket és eszközöket adjon át a résztvevőknek, amelyek segítségével képesek lesznek a tematikus ügyfélmegbeszélések professzionális lebonyolítására. Ennek érdekében a tréning áttekinti a legfontosabb moderációs technikákat, részletesen foglalkozik a megbeszélések irányításának direkt és indirekt eszközeivel, valamint felkészíti a munkatársakat a csoportjelenségek hathatós kezelésére.
  • Kommunikáció és problémamegoldás a Citibank külső ügyfélszolgálati munkatársainak számára. A tréning célja volt, hogy fejlessze a résztvevők személyes és telefonos probléma-megoldási kultúráját, módszereket adjon a problémák menedzseléséhez és az ügyféllel való tematikus tárgyalások hatékony lebonyolításához. Csiszolja a munkatársak emberismeretét és gazdagítsa a különböző ügyfelekkel való hatékony bánásmód eszköztárát.
  • Call center munkatársak telefonmarketing tréningje, mely segítségével a résztvevők eredményesen végzik el az aktív ügyfélmegkereséseket, valamint sikereket érnek el az eladás megindításában és előkészítésében.

Európa Tréning Kft.Nyilvántartásba vételi szám: E-000560/2014 |Cím: 1055 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 74. IV/4. |

E-mail: europatrening@europatrening.hu |Tel.: (+36 1) 411 0640 |Copyright © 2002-2015, Minden jog fenntartva